Beschikbaarheid en voorraad
Wij proberen altijd zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben.
Je vind op onze website op twee plekken de verwachte levertijd: direct bij het product en in je winkelmandje.
Op de productpagina kun je de productstatus bekijken, wij onderscheiden daarin drie categorieën:
Op voorraad: Het product is direct leverbaar, en wordt nog op dezelfde of uiterlijk de volgende werkdag verzonden.
Klaar om binnen X dagen/weken verstuurd te worden: Het product is momenteel niet op voorraad, maar wordt binnen X dagen/weken weer beschikbaar. Het product kan ook gereserveerd worden.
Momenteel niet beschikbaar: Helaas hebben wij geen precieze informatie over wanneer het product weer bij ons op voorraad is. Het is mogelijk dat er leverproblemen bij de leverancier zijn, of dat er moeilijkheden zijn bij de producent. Omdat wij dan niet in staat zijn om precieze informatie te geven, zijn wij gedwongen om de button voor het toevoegen aan het winkelmandje niet te weergeven, om niet voor onnodige levertijden te zorgen. Je kunt ook aangeven dat je een berichtje wil ontvangen zodra het product weer beschikbaar is, en dan sturen wij je direct een e-mailtje wanneer wij het product weer op voorraad hebben.
Om het eenvoudiger uit te leggen hebben wij een voorbeeld:
Je wilt een product kopen, en het is aangegeven als 'Op voorraad'. Dan heeft alleen dit product invloed op de levertijd. In het winkelmandje wordt de levertijd weergegeven.
Als je nu een ander product aan het winkelmandje toevoegt, die op dit moment niet op voorraad is. verandert de waarschijnlijke leverdatum. Je kan in het winkelmandje zien, welke van beide producten op voorraad is en verzonden kan worden.
Mochten er leverproblemen onstaan, dan wordt je daarover door ons op de hoogte gesteld.
Wat betekent de huidige status van mijn bestelling?
Zodra de bestelling is bevestigd, kun je in je account de actuele status bekijken. Hou dat vooral scherp in de gaten, in het geval dat je wijzigingen door wil voeren.
Wacht op betaling - Dat betekent dat de betaling nog niet bij ons is aangekomen. Wijzigingen aan je bestelling zijn momenteel mogelijk. Je krijgt van ons gedurende 4 weken een wekelijkse herinnering over de betaling, daarna wordt je bestelling gepauzeerd. Als je later betaalt, wordt je bestelling hierna alsnog opnieuw geactiveerd.
Verzendklaar - De bestelling is bij ons binnen gekomen, maar nog niet bewerkt. Wijzigingen van jouw kant zijn nog steeds mogelijk.
In verpakkingsproces - Het pakket wordt op dit moment verpakt of is al onderweg naar de bezorgdienst. Wijzigingen zijn niet meer mogelijk.
Verzonden - De bestelling is verzonden.
Geannuleerd - De bestelling is geannuleerd.
Welke andere leveringsopties zijn er?
Geschenkverpakking
Je kunt een geschenkverpakking bestelling tijdens het bestelproces bij de stap Verzendopties. Alle producten die je bestelt worden dan in een geschenkverpakking verpakt.
Het is niet mogelijk om na afloop van het bestelproces nog de optie geschenkverpakking te selecteren.
Wanneer je de optie "geschenkverpakking" selecteert, worden al je bestelde producten in deze verpakking afgeleverd. Het is ook niet mogelijk om je bestelling op te delen in producten die speciaal verpakt moeten worden, en anderen. Daardoor kan namelijk schade ontstaan bij het transport. Wij plakken de geschenkverpakkingen in principe niet dicht, zodat je zelf nog de mogelijkheid hebt om afzonderlijke producten probleemloos uit je bestelling te nemen. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd twee bestellingen doorvoeren.
Let op! Wij houden ons het recht voor om een te grote verzending in een pakket te verzenden en de door jou gekozen geschenkverpakking te annuleren.
Wenskaart
Je hebt de mogelijkheid om een persoonlijke wenskaart bij je bestelling toe te voegen. Je kunt kiezen tussen verschillende prints, een persoonlijk bericht toevoegen en een voorbeeld van de kaart bekijken.
Het is niet mogelijk om na afloop van je bestelling nog de mogelijkheid voor een wenskaart te selecteren.
Factuur bij je levering voegen
Deze optie is vooral belangrijk wanneer je een bestelling met geschenkverpakking wilt versturen, zonder dat de factuur in het pakket wordt bijgevoegd. In dit geval kun je zelf een factuuradres aangeven en de checkbox "Factuur bij de levering toevoegen" uitzetten. Het pakket wordt dan aan het rekeningadres, en de factuur sturen wij naar het opgegeven adres.
Zijn lever- en factuuradres gelijk, dan ontvang je ook allebei. (Dus de geschenkverpakking en de factuur). Ze worden naar hetzelfde adres gestuurd, zij het allebei extra verpakt.